fredag 25 november 2011

Kreativa Julmarknaden på Lördag!


På Lördag är det dags för den Kreativa Julmarknaden i Gula Industrihuset i Stallarholmen. Jag kan berätta att det förbereds för fullt i varje hörn där. Den här marknaden är verkligen väl värd att besöka, speciellt om man gillar unika handgjorda saker. På marknadens egna blogg kan ni se några av utställarna och sakerna som kommer att finnas med. Kolla bara på dessa underbara virkade skor, vem kan motstå dem *ler*.

Den här granen prydde mitt stånd en av julmarknaderna jag var med på. Då fick mina julkulor ny juleskrud av gamla mattrasor. I år ställer jag inte ut själv, men mina kuddar finns inne i huset i Viktoria/Loppberga och Cia Erikssons ateljé. Missa inte att gå in för här finns många fina butiker och utställare och på andra våningen kan ni värma er med gott ekokaffe, surdegsmackor och smarriga kaffebröd från Printz bageri. Jerners Rum i Mariefred öppnar sitt verkligen spännande lager bara denna dag *tips!*

Varmt välkomna till Stallarholmen!

Karin

4 kommentarer:

Sanna - My Blueberry House sa...

Hej Karin,

Låter supertrevligt! Julmarknader är så mysigt att besöka. Synd att man inte kan klona sig ;)

Trevlig Advent!
Sanna

Johanna Stålros sa...

Åhh så mysigt...Kram Johanna

Marie - Systrarna sa...

Hej Karin! Å vilket bra tips med mattrasor på julkulor! Man har ju såå mkt kulor som ligger i lådor, som man inte använder. Känns som ett lätt och kul pyssel att ta sig för... ;-)
Kram/Marie

trompetmor sa...

Så herlige små fine sko.. vet du om det finnes en resept på dem? skulle gjerne ville prøve slike. Jeg "lånte" bildet ditt og linket til bloggen din for å vise dem frem og høre om noen kunne prøve å lage dem, om det er ok?
bloggen din er så flott og jeg følger ivrig med nå i førjulstiden. Ha en kjempekoselig advendtstid:) klem