fredag 25 april 2008

10 års kalas!

Min butik Karin Lindström fyller 10 år på lördag den 26 april. Det vill vi fira med tårtkalas! Jag önskar mig en tårta/kaka i present så kan vi göra något trevligt av detta jubileum efter omständigheterna! Jag vill även passa på att fira mina 5000 besök på denna blogg, så för er alla goa vänner som inte har möjlighet att komma till butiken. Lämna en kommentar till detta inlägg innan midnatt Söndag den 27/4 så drar jag tre vinnare av något fint från min butik!

Bilder från Martha Stewart

Hjärtligt välkomna att fira och smaka tårta och kaffe med oss!


Karin, Annika och Fia

24 kommentarer:

Annie - Annalunda sa...

Då får jag väl ta och äta en bit tårta, sitta här hemma i Småland och blåsa en fanfar för dig Karin!!! GRATTIS!!!!!

Kram Annie

Dubbelörn sa...

Grattis till din 10 o 5tusen ;).

Kikar in när jag passerar nästa gång.

Kram

hemtrevnad marie sa...

Men Grattis till både det ena och det andra!!!!!

Så kul !..Jag tar och bakar en tårta och skickar dig i tanken.....
Hoppas ni får ett härligt jubileum!!
kramar i massor!!!
PS. hälsa de andra tjejerna!!

faster atta sa...

Mmm, det där såg mumsigt ut! Och grattis! Både till 10 års jubilet och 5000 besökare!

Radhusdrömmar sa...

Åh GRATTIS!!!!

Den nedersta tårta ser ju smaskens ut. Jag skulle gärna komma och äta lite och kika i butiken, men jag och äldste sonen ska norrut till vänner.

Hoppas du har en trevlig "10 års fest" och att många kommer till butiken.

Ha det så gott!!!

Kramar
Johanna

och så stort grattis till 5000 besökare!

Tidsmästarinnan sa...

Hej Karin,
Stort grattis till både 10 och 5.000!
Vad kul!

Tårta äter vi hos oss också idag (sambon fyller år), fast inte så fin som de du visar!

Klirr i kaffekoppen och grattis igen!
Kram
S

Anonym sa...

Hoppas att Ni får ett riktigt härligt 10-årskalas med mycket tårta och andra trevligheter!
Grattis även till en välbesökt blogg!

Anette K

hemtrevnad marie sa...

Hej igen goa Karin!!
Nej, jag har aldrig varit på Wreta men jag önskar att få komma dit!!!!
Har sett det i många tidningar och tycker att det är fantastiskt!!!!
Jag har faktiskt fått ljusstaken värderad för många år sedan...den var från england ca 1780, och värd 1500 kr!
Hade det varit ett par så hade värdet varit 10000!
Men jag är glad för att den var värd 1500, då den är både sprucken och lagad!!
Många kramar igen!!!

Anonym sa...

Härligt med kalas...altid gott med en tårtbit, tack för en trevlig blogg/Sylvia

Annie - Annalunda sa...

Grattis idag! Har du en hel slänt med gullvivor??? Å lyckliga du!!!
Kram Annie

Kristin sa...

Hej Karin!
Tackar för tårtan! :-)

Tio år - det är imponerande. Hoppas ni får många kunder framöver också och att det ni gör blir uppskattat! Hoppas att du ändå hinner njuta lite av det vackra vårvädret...

kram från Kristin

Anneli sa...

Hej, Karin!!

-Och ett stort grattis!!

-Hade gärna tittat förbi om jag hade varit hemma - hoppas att det blev en trevlig dag för er alla!!

-Kul o se att även du har blivit bloggare - kom gärna och hälsa på på min sida - undrar om du kan räkna ut vem jag är...;)?!?

Kram

Hannis sa...

Men grattis till dina besökare!!
Och att butiken fyller år!

Har utmanat dig hos mig,
bara om du har lust!

Kalasa på i dag=))

Må väl/Kram Hannis

Anonym sa...

Här kommer en "kaktanke". Kom tyvärr inte iväg till dig idag, men jag var med dig för 10 år sedan när du öppnade dörrarna till din butik för första gången. Tänk vad tiden går och att vi inte riktigt vet vad den bär med sig i morgon.
Grattis och kram från Katarina.

Lily of the valley sa...

Grattis i dubbel bemärkelse!
Härliga tårtor du bjuder på:D

Ha en trevlig helg
Kram Lily

Living by Milla sa...

G R A T T I S till 10-åringen och till 5000 besökare !!!

Tyvärr kan jag inte komma den här helgen eftersom jag är i Gbg !;)

Men jag tar gärna en bit tårta och kommer en annan gång.

Stor kram Camilla

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!! Bara tre år till tonåring...

Anonym sa...

Grattis till de 10 åren!! Jag ska kika in i butiken nästa gång jag är i krokarna, det ser jag fram emot!

Vilka fantastiska tårtbilder! Det räcker att bara SE dem... mums :)

Lycka till i fortsättningen också!

IKT i min vardag sa...

Stort grattis till de 10 åren!
Tack, jag tar mig en stoooor bit tårta ;-). Såg så god ut.


Kramis

Lea sa...

Men hejsan hoppsan, man får gratulera allra ödmjukast till 10 år och 5000 besökare!
Självklart vill man vara med på en spännande utlottning.
Ha det bäst!
/Lea

K. sa...

Jag blir så lycklig... först och främst att du öppnat butiken igen.. men även för alla dina besökare till din FINA blogg! JÄTTEKUL! bodde i Mariefred för många år sedan och detta var min absoluta favvo butik, när jag har vägarna förbi, brukar jag åka in till Mariefred. Blev så lessen när jag hörde att du skulle stänga, men detta är ju verkligen en överraskning och snart komme rjag tillbaka till Mariefred på ett besök nu när du är tillbaka! Synd att jag inte kunde vara där och fira i helgen.. tårta är ju mumma det!

Lycka nu till med butiken och jag ser fram emot ett besök!

Kram

Nettan sa...

Kommer inte ihåg, hur jag hittade hit, men kul att jag gjorde det.
Jaha, så det är till Mariefred man ska åka ;0)...
Grattis till ditt 10 årsjubileum & 5000 besökare !
Kram Nettan

Karin Lindström sa...

Till Anette K och Sylvia,
Tack för er omtanke!
hälsningar
karin

Karin Lindström sa...

Katarina!
Ja, tänk det var pirrigt den här dagen för 10 år sen. Men vi hade verkligen roligt.
Hoppas ni mår bra och vi ses snart.
kram
Karin