måndag 21 januari 2008

Kuddar kan aldrig bli för många....





När vi var hemma hos våra goda vänner Stefan och Wiktoria (som har ett jätte inspirerande hem) och fikade, kom vi förstås att prata om inredning. Wiktoria frågade om jag läst senaste Sköna hem vilket jag inte hade. Hon visade mig ett underbart hem i Flen, sid 44 "Fyrverkeri i mjuka färger". Huset var fantastiskt och familjen vacker och inredningen... såå inspirerande. Jag fick genast köpa ett nr och njuta.
Nu blev jag sugen på att göra om förstås, och gick loss på lite nya kuddar som vi precis fått hem från Tinekhome. Underbara i siden sammet, mjukt lilarosa och den runda i ett skimmrande linnetyg med bruna broderier. Alla i samma färgskala som hemmet i Flen.


Och när mamma fotar, det här är minstingen i familjen. Hur söt får man bli....Alltid med och grejar.

må så gott

kramar Karin

Inga kommentarer: