onsdag 30 januari 2008

Mer tvättstuge bilder....





Här kommer lite mer bilder från min tvättstuga. Här inne har vi handfat till våran lilla toalett,
och förutom tvättmaskiner har vi en lång bänkskiva med porslinsho och ett väggskåp där jag förvarar mina vaser. Vi använder den även till grovkök, det är perfekt att ta in grönsaker och blommor från trädgården och snitta och skölja här slipper vi det i vårt kök.


Appropå grönsaker, i Söndags "höst" grävde vi landen den 27 jan!!! Det är ju inte klokt men det vi inte hann med i höstas hann vi nu i sol och 7+ grader.


Nu är det dags att ta hand om mina pojkar, och med en längtan efter våren önskar jag Er en bra dag.
Ps katten våran tvättlåda heter Sixten och är 7 år.

Kram

Karin

3 kommentarer:

Millas hem sa...

Superfina bilder!
Jag tycker att det är så roligt att titta på tvättstuge bilder, för vi försöker att fixa till vår nu!
Mysig fikaplats du berättar om!
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej!
Vilka underbara bilder! Blir så sugen på ett besök i din butik.
Har försökt få tag i pallen "Laundry", men inte hittat den någonstans. var kan jag få tag i den, vem är det som tillverkar den och är det kombinerad förvaring?
Tack på förhand
Maria i Västra Frölunda

Karin Lindström sa...

Hej Maria!
Förlåt att jag inte svarat dig, är så dålig på att kolla äldre kommentarer. Tillverkaren på pallen heter P&B Home i Göteborg. Men vad jag minns så finns den inte kvar längre tyvärr. Kontakta dom och kolla. Hoppas du läser detta nu fast det var så länge sen du skrev.
Mvh
Karin