fredag 9 september 2011

Man tager vad man haver...

Lite fint vill man ju ha fast jag inte kommit åt kartongerna med vackra saker i magasinet. Än mindre har jag några blommor i min trädgård, här är bara sten än så länge.

Silverbricka, mässingsljusstakar och zinkvas till äppelkvistarna från ett vildäppelträd i närheten. Salig blandning men det gör inget, det lyfter hela köket just nu. I helgen hoppas jag vi får hit lite mer saker. Börjar sakna en hel del nu när hösten börjar smyga sig på.

Ha en skön september fredag!

Varma kramar

Karin

9 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

De mest otippade kombinationerna,när man inte följer några regler,blir oftast vackrast!

rosenälvorna sa...

Vackert blev det i alla fall:) Christina

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad vackert det blev.Ha en mysig fredag.Kram Rita ♥

Johanna Stålros sa...

Snyggt, förstår att du längtar.... Kram Johanna

Färjtorp sa...

Hej Karin!
Det börjar verkligen ta sig ert bygge och hus. JÄtteroligt att få se. Det verkar bli otroligt fint. Ha en trevlig helg.

Kramar Johanna

polkadotpeticoat sa...

Happy September....

Huset utanför stan sa...

Oj, vilken underbar dörr jag skymtar i bakgrunden! Är det en dubbeldörr? Jag sitter just nu o väntar på våra nya verandadörrar med genomgående spröjs. Det var mååånga veckors leveranstid men när de är här kommer det vara värt väntan:-)

Hoppas att du får en riktigt mysig helg! Kram

Landbohaven sa...

Godt billede.
Ser hyggeligt ud.

Gugis Pärlor sa...

Hej Karin! Ert husbygge är helt toppen och så kul att följa med och se vilka lösningar ni valde! Lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!

Kram Gugi