onsdag 7 september 2011

Se ut och in...

Godmorgon!

Det här är vårt badrumsfönster. Här måste jag sätta något som insynsskydd, det är nära till skogen där vår tomt tar slut. Det finns ju många bra skydd man kan klistra fast på fönstret eller ställa dit men jag undrar om det inte får blir en gardin istället. Den kan man ju dra för när det passar och så kan det vackra ljuset komma in. Jag har några smarta fästen som man kan skruva fast i nischen, undrar bara var de ligger?!

Ha en bra dag!

Kramar

Karin

7 kommentarer:

timelesshome annika sa...

Det finns sandblästrat insynsskydd som fästes utan lim / klister bara statiskt = super = det funkar.
Kram Annika

Vända blad sa...

Hej, så fint det ser ut! Kom att tänka på ett liknande fönster jag hade i min första lägenhet som var helt nyrenoverad då jag flyttade in, (för hundra år sedan!). Eftersom jag inte kunde borra i väggen köpte jag en duschdraperistång av kortaste modellen och tryckte in mellan karmarna. Lämnade en bit upptill för ljuset och ja det blev jättefint :)

Ett ögonblick sa...

Vackert!!!

//lisamaja

Karin Lindström sa...

Hej "Vända blad",

Det var ju en jättebra idé. Tänk vad det är toppen med alla tips man får från och av bloggarna.

Ha en trevlig septemberdag!

Karin

Mitt Stugliv sa...

Kikar in hos dig och vill önska dej en fin vecka. Ett tips i fönstret är Korthållare i stål från Krasinikof. Jätte fint i mina små gäststugefönster.

KramKram
Lotta

Karin A sa...

Så vackert Karin! Gardin låter som en fin idé, naturligt ljus i ett badrum är ju oslagbart i vissa lägen. :) Ha en fin vecka!

kram Karin

Sanna - My Blueberry House sa...

En liten gardin är nog smart som du säger. Mjukar upp det hela. Jag fick även en liten minijalusi framför ögonen.. ;)

-Sanna