tisdag 25 oktober 2011

Mykea...


Wallsticker är ju ett lätt sätt att förändra väggarna. Nu kan man även förändra Ikeamöbler med vinylstickers. Hos Mykea finns det många fantasifulla stickers som tex kan göra vår malmbyrå lite roligare. Jag fastade för dessa söta ekorrar som även finns som väggvinyl som ni ser på bilden.


Eller kanske ugglan med hörlurar! Men ska den stå i min minstings rum så får jag nog tänka mig för. En 150 cm hög uggla som tittar på en när man ska sova känns kanske inte så tryggt. I alla fall har min lilla son en slags hatkärlek till ugglor, så det ska kanske vara ett annat mönster till honom.

Det är kul när man kan göra om sina saker istället för att slänga ut dem.


Ha det gott!

Karin

7 kommentarer:

polkadotpeticoat sa...

Sweet items.....love the first best!

Riitta Sinikka sa...

Hi! I love all your things here!!Greetings, Riitta Sinikka

Annie - Annalunda sa...

Hej vännen! Long time no see men nu har jag faktiskt börjat blogga igen och är på upptäcktsfärd och blir så glad när jag hittar "gamla" kompisar! Så du har flyttat till nybyggt? Spännande! Håller med dig att det är smart att kunna dekorera o återanvända :) Kram Annie

Lägger till din blogg för min Blogglista hade försvunnit... :(

Emilie's daughter sa...

What a beautiful blog you have! It is really nice to look all those pics and ideas! I have enrolled as your follower and put you on my "lovely blog" list. Have a nice day!

Fra det lille røde huset.. sa...

Hei igjen!
Så artige ting, - ja dette kan jo være løsningen for mange!
Er innom og titter i ditt nye hus ofte, - men er ikke så flink til å skrive kommentarer...
Du har så utrolig mange fiffige løsninger... og alt blir så lekkert.

Klem Inger Grethe

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.

Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!

Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?

Välkommen!

Vänliga hälsningar,
www.missalicia.se

Anonym sa...

oj vad gulliga grejer! Måste kolla in länken!

Kram p.