onsdag 24 november 2010

Enris...

Hej på er alla i ovädret! Jösses vilken blåst det är, jag vågar nästan inte gå nedanför huset med risk för att få en takpanna i huvudet. Hos oss är det mest kallt och blåsigt, vi har inte fått så mycket snö, än! Jag hoppas att allt är bra med er, det är nog många som har fått problem med vädret dessa dagar.

Urnorna utanför vårt uthus har också fått lite enris från min tur i skogen. Mer än så behövdes inte för att det skulle kännas lite trevligare. Frågan är om det sitter kvar eller har blåst bort i natt!

Ha det bra idag trots vädret!
Karin

8 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Åh så vackert, rostigt mot det svarta.. en höjdare. ha nu en riktigt bra ovädersdag... ler kram j

Home and Lifestyle sa...

Ohhh...you have snow! Maybe the next days we also will have snow in Holland...we'll wait!

Have a nice day! Warm regards, Ingrid

Mitt hvite hus sa...

Skjønner dere har skikkelig ruske vær.. men snø har dere... her er det bare kaldt og fint vær om dagen..

Klemmer =))

Emelie Berger sa...

Hej Karin!
Längesen jag lämnade en kommentar ill dig, men jag besöker din blogg ständigt!

Underbart uthus du har, och urnorna matchade ju perfekt till era gula detaljer på huset.

Sen är jag superglad att du gett din blogg dess vinterskrud den hade första gången jag klickade mig in här. Med snöflingorna och bilden på dig med kuddarna. Skulle jag komma från Italien eller nån stans söderifrån skulle jag tycka din blogg var nordisk och exotisk!

Ha en skön vinter och jul sen!

Emelie (Bergers Byrå)

Kamilla sa...

Ja mitt utomhuspynt brukar blåsa all världens väg såna här dagar;) Hoppas ditt stannar kvar!

Kram

Norr om Köpenhamn sa...

Enkelt, men SÅ vackert! Och lite snö gör ju inte bilden sämre ;o)

Kram på dig
Ulrika

Sjarmerende GJENBRUK sa...

Juleklem i all hast fra meg...

Håper alt er bra hos deg!

Lauras gård sa...

Vad roligt att se ett bekant ansikte i Drömhem & trädgård! Jätte fint reportage! Hoppas du får en fin 1:a adventshelg! Kram Stina