lördag 13 februari 2010

Virkat fynd!


Och vad var nu den virkade saken jag fyndat!
Jo det var en fin klädförvaring, ett virkat skydd till de finaste plaggen kan jag tänka mig. Kanske den användes vid resa? Lite roligare att packa i än plastskydd i alla fall! Det är härligt med loppis, man vet aldrig vilka kreativa fynd man kan springa på! På ena bilden är vår våg med, också den ett loppisfynd. Den är en riktig trotjänare, fast jag tror den visar lite för mycket *ler*.

Kram till er alla. Ha en bra Lördag!

Karin

14 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej Karin och vilken jättefin klädförvaring! Ha en jättemysig Alla hjärtans dag! Stor kram från Maria

Vintage House sa...

hej,
Läcker klädförvaring..
Har oxå hittat en våg, visar den nu på bloggen ..
ha en superduper härlig alla hjärtansdag kram sandra

Hanna sa...

så fin.
Ha en bra lördag.
Kram
Hanna

lottens vita och gröna sa...

ohhh den du var fin!!!
var till kapp ahl igår, vad mycket fint de hade fått in, tjusiga tunikor...provad och provade och var antagligen inte på rätt humör, såg din jeansjacka den är såååå romantiskt tuff!
goo hjärtlig helg, varmkram lotten

Våglyckan sa...

DEN var rolig den. Lite lantlig resförvaring, precis som man vill ha det. Ha en bra helg!
kram från mig
/maria

Ullis/Leva på landet sa...

Man blir ju så glad när man hittar sådana fina saker. Gillar din jeansjacka jättemycket, så snygg. här finns det också alldeles för lite kläder i garderoben. Skulle behöva shoppa massor, men det blir aldrig av.

Kramar Ullis

Änglarnas hus sa...

Klart charmigare än mina ifrån IKEA i något nylonmaterial!!
Fin bara så där på en galge också!

Ha det bäst!!

Kramis Sanne..

Susanne sa...

Hej.Karin..Oj så fin och annorlunda,,har aldrig sett nån sådan innan..Nu tror jag du satt i gång en idé på dom duktiga handarbetes kunniga ute bland Bloggarna =)
Kram önskar dig en mysig söndag..Susanne

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Vilken härlig blogg jag hamnade på!
Ert hus är bara så vackert!

Vill du vara med i utlottningen av ett somrigt armband och en söt necessär i päls, så kika in till mig.

Kram
♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Körsbärshöjden sa...

Detvar ju ett annorlunda och fint loppis fynd :)

Önskar dig en riktigt fin Alla hjärtans dag

Moski sa...

Ett sånt vakkert funn. Har aldri sett en slik pose heklet før, bare i tekstil. Nydelig!

Loppis Lycka sa...

Underbara fynd! Det är det som är charmen med loppis, man vet aldrig vad man skall hitta. Saker man inte visste man behövde. ;)

Ha en skön valentinesday!
Kram Josefine

Lauras gård sa...

Vilket annorlunda klädförvaring. Har aldrig sett något virkat sådant tidigare. Vågen är jätte fin. Konstigt att alla nu för tiden visar för mycket. Det var bättre förr då de visade rätt vikt, suck... Kram Stina

Anonym sa...

Vad läckert fynd!

Ha en skön dag
Hälsningar Louise
http://loppisskattkammaren.blogspot.com