måndag 26 maj 2008

Bloggträff på Rosendal







Jag vill bara tacka alla underbara tjejer som vi träffade på bloggträffen på Rosendals trädgårdscafé. Tänk att sitta tillsammans och skratta igenkännande åt kommentarer från våra nära och kära. Det är så härligt att det finns så många som är så lika mig och älskar sånt som jag älskar!
Jag måste bara säga det igen, alla bloggerskor är verkligen så gulliga och härliga. Sällan möter jag så många omtänksamma och rara människor som i bloggvärlden. Ni är alla fantastiska.
Även jag hade kameran med mig, men glömde liksom bort att fota. Några bilder blev det i alla fall och dessa visar jag här ovan. Lyckades fånga en mer seriöst fotograferande bloggerska än vad jag själv är på sista bilden. Jag ser och lär och ska gå in lika seriöst själv nästa gång!!
Ha en riktigt härlig vecka och ta vara på dagarna!
Karin

15 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

HALLLÅÅÅÅ!

Gud vad du är underbar...du spred en sån underbar positiv energi med dina härliga skratt i går...har tänkt på det mer och mer. KUL att ha träffat dig, Karin!!

MEN din bild med blomknoppen är ju helt FANTASTISK!!!! Vilken bild! Å, jag skulle kunnat åkt dit nu på sena kvällen om dom hade haft öppet. En sån SKA jag oxå köpa.

Ha det gott!

KRAM
Hanna

Anonym sa...

Håller med Hanna det hon säger om dej. Fina bilder du har lagt in därifrån med.Tog inga bilder själv denna gången, ha det så bra kram Katta

Evelinas hus sa...

Vilka fina bilder du tog!
När jag tittar på allas bilder inser jag att det var massa saker jag missade att titta på.
Ja underbart kul med så positiva och glada tjejer!
Tänker på dig och din butik, kanske skulle ta och besöka butiken någon dag.
Ha det bäst!
Kram Caroline

hemtrevnad marie sa...

ÅÅÅhhh!!! Ni verkar ha haft det jättetrevligt!!
Nu blir jag lite avundsjuk, hihi!...tänk att få dela en dag med likasinnade!
Fina bilder du visade...dom var väl seriösa så det räcker!
ha det bäst!
kramis

Tidsmästarinnan sa...

hej igen Karin!
vad kul att få se dina vackra bilder, och (med risk för att bli tjatig) - det var så HIMLA kul att få träffas allihop.
Ha det så gott nu!
Kram
Susanne

Living by Milla sa...

Hej Karin!!

Håller med de andra, vackra bilder du visar! Kan det bli mer seriöst ?! :)

kram och ha en underbar vecka!
Camilla

Malin sa...

Hej!
Vad kul det verkar med bloggträff! Bor tyvärr för långt norrut. Ha en skön dag! Kram Malin

timelesshome annika sa...

Hej Karin din lilla smyg fotograf hade ingen aning om att du tog bilden. Vi får snart åka på turne igen det är alltid lika trevligt.
Kram Annika

Hannis sa...

Åh vad härligt!
Har missat helt att det varit bloggträff i Stockholm, det är ju nära mig!
Fina bilder har du knäppt också!
Kul att läsa Hannas kommentar.
Kan tänka mig att du är en energispridare =))
Må så gott//Kram Hannis

Mjuka sa...

hej
låter som en underbar dag
kramar malin

Marie sa...

Låter som ni hade en riktigt härlig bloggträff! Underbara bilder!!!!!

Kram Marie

IKT i min vardag sa...

Åhh vad avundsjuk jag är på er bloggare som får ihop till en träff. Och dessutom på ett sådant underbart ställe som Rosendahl! Jag har varit där två gånger, båda lika härliga!:-)

Ha det så himla gott!

Ps. Ditt rabarberpaj-recept är nedsparat, verkar smaskens :-)d.s

Kram Linda

timelesshome annika sa...

Hej tack för dina inlägg dom värmer
kram Annika

Dubbelörn sa...

Det var så roligt att träffa dig i butiken o jag kan tänka mig att er bloggträff var en hit!

Bloggare är ett extra trevligt folk ;)

kramar

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Ni verkar ha haft en tevlig dag ihop! Underbart :)

Blir alldeles lyrisk över alla fina pch somriga bilder :)

Ha det bra,
kram Flisan.