torsdag 25 mars 2010

Night time...



Godkväll!
Sitter här med en kopp Pukka kvällste och gäspar. Det är ett örtte och finns i många olika sorter, jag hittade det på coop första gången. Jag föll förstås för den fina förpackningen men jag blev inte besviken på innehållet. Inte vet jag om det är lavendeln och limeblommorna jag känner mig sömnig av, men snart är det dags att krypa till kojs;) Kan ju också bero på lite för få timmars sömn, det är ju så mycket man vill hinna med om dagarna/kvällarna.

Ha det bra!

Kramar Karin

13 kommentarer:

Vintage House sa...

Tack för tipset älskar te...
ha det så gott!!
kram
sandra

Home and Lifestyle sa...

Teatime is over...it's night time!

Sleep well! Lovely greetings, Ingrid

Huset utanför stan sa...

Mitt i prick! Visst ät det mycket som ska hinnas med om kvällarna. Samtidigt vill man "ta en tidig kväll" och få lite sömn. Det går inte riktigt ihop.. Tack för all inspiration du ger mig. Din blogg gör mig så glad! Jag har en award till dig hos mig. Kram

Viola sa...

Hoppas det blev en god nattsömn, själv är jag som död om kvällarna, jag som brukar vara nattuggla men det har ju varit en intensiv period och så står ju våren och bankar på dörren, kanske är det vårluften som tar...:0) ha en skön helg, här är det nu en spännande premiär på söndag och då ska det bli snö..hur kul är det då....KRAM

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Mysigt med te på kvällen, ska prova din sort..
Du,ert trapphus..wow, alltså så fint..himmel !! Kan tänka mig vad mysigt att sitta o läsa där i den fina soffan !!
Ha nu en toppen helg
Kraaam Anette

White cotton grass sa...

Hej!

Angående schampot så tror jag det fungerar bättre med "naturligt utslagna" löv, men det var roligt att testa på och till sommaren ska jag testa det på "riktigt".
I boken Lisens örtspa finns det otroligt många krämer, ansiktsvatten osv att prova på att göra själv!

trevlig helg!

helena

Mitt Stugliv sa...

Hejhej Karin!

Detta märke har många bra varor. Teet är fantastiskt gott. Din beskrivning av tröttheten lät kul.

Ha det fint
KramKram
Lotta

Elle sa...

Jag brukar vara uppe väldigt sent - i normalfall. Men numera kliver vi upp vid femtiden och ofta somnar jag redan när jag lägger barnen...
En kväll förra veckan låg hela familjen i sängen vid åttatiden!!! Vi behöver sömnen helt enkelt. Nu när barnen är ute och leker hela eftermiddagarna somnar de nästan vid matbordet när vi äter kvällsmat. Vi behöver nog lite tid innan vi ställt om rutinerna.
Vilket påminner mig om att vi ska ställa om klockan snart...då blir det ännu knasigare med det inre uret!
Ha en skön fredag!
Kram Elle

Karin sa...

GOOD MORNING Karin,
I hope you've had a good nights rest ;O)
What a nice name for your tea! You know I'm more a coffee-person (still waiting for George haha)
Hopefully now you are ready for the new day. (has the snow melted yet?)
Love,
Karin

promenader på landet sa...

Hej min vän! Visst är der gott med te på kvällen! Kram Maria

Emelie Berger sa...

Halloj!
Visst är det Mysigt att dricka te på kvällen?!♥ Gud det är så skönt att varva ner så, all problem liksom mildras en stund när man sitter med en kopp varm gott te i handen..

I går kom det en liten trumma på posten!Jag hittade en hos Mixin. Blädrade i en gammal inredningstidning och fick se dom! Fast de var i silver vitt och rött, men skit samma! Meljade tll dom och de la ut dom på sida för att jag skulle få titta på dom.=)

Tur man samlar på sig dessa tidningar!;)
Ha det gott!♥

Anna-Malin sa...

tack för tipset.
just nu behöver jag nog inget te för jag somnar ändå....vare sig jag vill eller ej....

ha en härlig helg!

kram
anna-malin

millandante sa...

Det har jag aldrig testat... men dricker alltid örtte på kvällen så detta ska jag prova!
Ha en trevlig kväll!!
Kram