tisdag 16 september 2008

En extra hjärtlig dag!

Idag är det en sån där extra hjärtligdag. Jag fick ett fint paket på posten idag! Det var vinsten från Maries tävling! Med paketet så låg detta jätterara kort där det står -Hej Karin! Här kommer din vinst. Vinsten kommer att passa bra hos dig som har ett gott hjärta! Kram Marie, Nostalgi och Romantik.

Blir man inte lite extra glad när någon skriver så fint till en! Tusen tack Marie för dina vänliga ord och fina hjärtat.




Hjärtat hänger på min skåpdörr i matrummet, det är jättefint. Idag ska jag duka fint här inne och göra lite extra god mat till min älskade make, för idag firar vi vår bröllopsdag!
Hjärtliga hälsningar!
Karin

13 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Jamen Karin! Då passar det ju extra bra för dig att få det där vackra hjärtat! Hoppas mannen lägger märke till det när han kommer hem. Ha en riktigt mysig dag - jag ska tänka på dig!

Kram Jenny

Annie - Annalunda sa...

Åh så fint...och vilka fina bilder vännen!!! Kan man tänka sig att jag också fick ett paket igår... :)

Kramelikram Annie

Willewira sa...

Ett stort Grattis!!!

Vad passar väl bättre än ett litet hjärta!! Jättefint!

Kramar Willewira

Living by Milla sa...

Grattis på bröllopsdagen och till den söta vinsten! Ha det så mysigt med maken.

kram Camilla

Kristin sa...

Hej Karin! Klart vinsten passar extra bra hos dig - du har ju ett stooooort hjärta!!! GRATTIS!

Härlig tidlösa du visade... min mamma har sådana... så fina och bleka, lite anemiska... fast lite sorgset också tycker jag när de blommar, man blir påmind om att nu är det höst - på riktigt.

Hoppas ni har det bra. Här är det fullt upp men det går det med...

Kram!
Kristin

Millas hem sa...

Åh, grattis till er båda! Så himla passande att få hjärtat och vad sött att hänga det där!
Kram Camilla

Anonym sa...

Å, Grattis på bröllopsdagen!!
Då passar ju det jättesöta hjärtat finfint!!

LillaFlisan sa...

Så sött hjärta! Bara tråden är underbar i sig själv...
Jag håller med hjärtat passar till dig!
Kram Flisan
P.s. Ja, det stämmer brickan är fyrkantig och jättestor! ;-)

Ann-Charlotte sa...

Grattis till vinsten!!!!
Jag firar lite på min sida också
;0)
Kramisar!
Ann-Charlotte

IKT i min vardag sa...

Vilket fint hjärta! Så roligt att du vann det, grattis till vinst och bröllopsdag!

Kram

Hannis sa...

Grattis!!Härligt med mysmiddag.

Vilken fin vinst!
Förstår att du blev glad över den.

Kramen Hannis

timelesshome annika sa...

Utmaningen är på min sida kram Annika

Katta sa...

Grattis till bröllopsdagen! Och grattis till hjärtat med, vad gulligt hon hade skrivit.Ser att du hittat krokus med, det gjorde vi med när vi plockade höstlöv i söndags lite märkligt är det allt. Kram Katta