onsdag 3 september 2008

Ett paket på posten!

Tänk vad kul det är att vinna! Jag har fått min vinst från min bloggvän Annie med min blommande favoritblogg Annalunda. Jag hade turen att få två trädgårdshandskar och anteckningsblock. Nu sitter jag och drömmer och planerar vad jag ska göra med min trädgård framöver. Hösten är den bästa tiden för plantering tycker jag, och så är det ju så skönt att vara ute också.
Rara Annie skickade dom i en jättesöt postpåse med en liten roshälsning, och så doftar dom lavendel, mmmmm......

Denna fina award har jag fått av en rar bloggtjej med bloggen Mer av allt. Här finns det mycket att titta på!

Och denna kommer från Annalunda.



Utmärkelserna duggar tätt, jag blir aldeles rörd mina vänner. Nu har jag inte riktigt koll på alla, och det är många som redan fått dom så jag skickar dom till alla i min länklista denna gång!

Tusen tack, jag är så glad för era rara kommentarer och era bloggar med så mycket inspiration. Ni ger mig verkligen "guldkant" på vardagen.

Många kramar

Karin

7 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

Hej min vän! Vad härligt med både paket och utmärkelse!

Men DU! den där chokladkakan med björnbär ser ju helt otrolig ut!! Den måste jag testa (fast jag får köpa mina björnbär på Hötorget :-)

Dina växtstöd var jättefina också.
Stor kram till dig!

Susanne

Ann-Charlotte sa...

Grattis till både vinsten och utmärkelserna.
Ha en super fin dag!

Kramisar
Ann-Charlotte

PS jag är jätte glad och stolt att du la in mig som länk ;0)

Lilla huset på prärien sa...

Hej kära Karin! Du är väl värt alla vinster och alla fina utmärkelser. Man blir ju både inspirerad och glad när man läser din blogg.

Själv sitter jag här och försöker må lite bättre och såklart surfar jag in hit en sväng då ;)

Kram Jenny

Annie - Annalunda sa...

Hej min vän!

Vad roligt att du gillade paketet och dess innehåll! Tänk att de doftade lavendel... :)

Jättekram Annie

LillaFlisan sa...

Grattis! Både till vinsten från underbara annalunda och till dina utmärkelser!
Flisan

Färjtorp sa...

Jaa så kul med paket!! Det gör en alltid glad =) Fina saker du fick.

Visst blir man också glad över utmärkelser!!! Jag ska snart lägga in hos mig bla den jag fick utav dig =) Du är iallafall en riktig favorit för mig och det är jag ensam om =)

Kram Johanna

Färjtorp sa...

Hahahaha
oj det ska ju givetvis stå :är jag INTE ensam om =)